Методична скринька

Опитування.doc (54272)

Навчальні можливості учня.doc (39424)

Учень як суб єкт навчання.doc (74240)

Мовна гра. Лінгвістичний мікроскоп.doc (36352)

Розвивальні завдання з української мови.doc (3502592)

Мандрівка з буквою.doc (484352)

Поради для вчителя.docx (27864)

Співпраця учителя з учнем.doc (88064)

 

Про технологію проведення майстер - класу

Все частіше стала використовуватися така форма навчання педагогів як майстер - клас. І так само часто більшість учителів відчувають страх перед проведенням такої форми роботи.Давайте розглянемо технологію проведення майстер - класів.

  Майстер - клас - це ефективна форма професійного навчання педагогів. Майстер передає колегам досвід, майстерність, найчастіше - шляхом прямого і комментированного показу прийомів роботи.

У тлумачному словнику С.І. Ожегова є кілька значень слова «майстер»:   Кваліфікований працівник в якій-небудь виробничої області;Керівник якогось виробничого цеху в окремої спеціальної області:Людина, яка вміє добре, спритно що-небудь робити;Спеціаліст, який досяг високого мистецтва у своїй справі.Найближче для педагога два останні визначення.

Майстерність розуміється Ожеговим як високе мистецтво в якій-небудь галузі.

 Майстер - клас як форма навчання є засобом створення трьох типів умов:Забезпечується формування мотивації та пізнавальної потреби в конкретній діяльності;Стимулюється пізнавальний інтерес, відпрацьовуються умови з планування, самоорганізації і самоконтролю педагогічної діяльності;  Здійснюється індивідуальний похід по відношенню до кожного учасника майстер-класу, відстежують позитивні результати навчально-пізнавальної діяльності кожного вчителя.

Майстер-клас як педагогічна технологія включає в себе наступні взаємопов'язані блоки: мета наукової ідеї, послідовні дії вчителя і учня, критерії оцінки і якісно новий результат.

Мета майстер-класу - створити умови для професійного самовдосконалення вчителя, при якому формується досвід підготовки до проектування адаптивної освітнього середовища учня, формується індивідуальний стиль творчої педагогічної діяльності в процесі дослідно-експериментальної роботи.

Основні наукові ідеї - діяльнісний, особистісно-орієнтований, дослідницький, рефлексивний підходи.

Послідовність дій - покроковий алгоритм вивчення авторської системи роботи вчителя-Мастера.

Критерії оцінки - новий рівень індивідуального стилю творчої педагогічної діяльності (імітаційний, конструктивний, творчий).

Якісно новий результат - вміння моделювати урок в режимі технології, в якій ефективно працює майстер.

Структура проведення «Майстер-класу»:

Презентація педагогічного досвіду педагога-майстра

Обгрунтування основних ідей педагогічної технології, застосовуваної вчителем

Характеристика творчої лабораторії педагога-майстра (опис досягнень в досвіді роботи, джерел, звідки педагог черпав свої розробки)

Визначення проблем та перспектив у роботі педагога-майстра

Опис системи уроків (занять) у режимі ефективної педагогічної технології, що подається педагогом

Подання уроку (заняття), системи уроків (занять)

Розповідь педагога про проект заняття

Визначення основних прийомів і методів роботи, які демонструватимуться

Коротка характеристика результативності використовуваної технології

Питання педагогу по викладеному проекту

Урок (заняття) або імітаційна гра зі слухачами з демонстрацією прийомів ефективної роботи з учнями (вихованцями)

Моделювання

-самостійна робота слухачів по розробці власної моделі уроку (заняття) в режимі продемонстрованої педагогічної технології. Майстер виконує роль консультанта, організовує самостійну діяльність слухачів і керує нею.

-обговорення авторських моделей уроку (заняття) слухачами

Рефлексія

Дискусія за результатами спільної діяльності Майстра і слухачів

Заключне слово педагога-майстра по всіх зауважень і пропозицій

Мета проведення конкретного уроку (заняття) визначаться Майстром залежно від того, що він буде показувати.

Результатом «майстер-класу» є модель уроку (заняття), яку розробив «учитель-учень» під керівництвом «вчителя-Майстра» з метою застосування цієї моделі в практиці власної діяльності.

Проведення «майстер-класу» - це показник зрілості вчителя, демонстрація високого рівня професійної майстерності.

 

 

6 способів створити блог 

 

 Сьогодні існує багато способів створити свій блог, зокрема, існують площадки, де можна створити акаунт та отримати "оболонку" для власного блогу, причому все це безкоштовно.

Є платні площадки, є дешеві способи створити власний блог на всласному хостингу, на безкоштовних скриптах (спеціальних комп'ютерних програмах). Багато чого є, але для вчителя мені б хотілося рекомендувати 6 простих способів.

Спосіб перший

Площадка Юкоз.  Найстаріша, умовно-безкоштовна площадка для створення сайтів.
На цій площадці можна створити як блог, так і повноцінний сайт. Своя система безпеки, свої блоки, які можна монтувати (підключати-відключати), купа шаблонів та можливість створювати свій власний шаблон.
Достатньо просто зареєструватися і - починати створювати свій блог. 

Спосіб другий

Площадка  wix.com  Спеціальна площадка для створення блогів. Має всі необхідні інструменти і теж умовно-безкоштовна. Допускає створення не тільки блогів, сайтів та інтернет-магазинів.

Спосіб третій

Площадка  moyblog.net 
Площадка для блогів. Створити блог можна натисканням однієї кнопки. Є набір шаблонів та підтримка користувача. Безкоштовна. 

Спосіб четвертий

Площадка   mozello.ru
Конструктор сайтів. Умовно-безкоштовна площадка, де можна створити і блог і сайт і інтернет-магазин.

Спосіб п'ятий

Площадка LiveJournal
Площадка-соціальна мережа. Спеціально створена тільки для блогів. Найстаріша площадка. Умовно-безкоштовна.

Спосіб шостий 

Площадка  Blogger.com
Спеціальна площадка для блогів від GOOGLE . Створена спеціально для блогів. Сучасна, надійна площадка з цивілізованими правилами. Повністю безкоштовна.
На цій площадці знаходиться найбільше вітчизняних блогів вчителів.


10 способів використання блогу для вчителя


 
1. Блог класного керівника - організаційна та комунікативна робота з класом та батьками. Оголошення, оцінки, домашні завдання. новини, світлини, конкурси, термінові заходи та умови участі...
2.  Блог вчителя-предметника - навчальні матеріали, новини науки, часті помилки, складні завдання, відеоматеріали. підручники...
3. Блог конкурсу. Умови та реєстрація в конкурс, завдання, матеріали для підготовки
4. Блог виховного заходу (свята, виставки, вечора...) - план, програма, щоденник підготовки, світлини, ініціативи...
5. Блог директора школи. Номативні документи. Пояснення нормативів. Накази по школі. Вітання переможців. Оголошення та документи до атестації...
6. Блог заступника директора. Розклад та заміни. Нормативні документи. Методична скарбничка. Графік перевірки журналів (як приклад). Матеріали до атестації та підвищення майстерності.
7. Блог олімпіади з предмету.  Розклад олімпіад. Задачі попередніх олімпіад. Пояснення розв'язку нестандартних чи складних задач. Розклад занять підготовки до олімпіади.
8. Блог класу. Життя класу. Знайомство з новачками. Візитка класу. Досягнення класу: перемоги в конкурсах, змаганнях, олімпіадах. Світлини, фотовиставка творчості. Відеотека класу. 
9. Блог школи. Новини школи, блоги вчителів (записи), візитка школи, розклад, досягнення, оголошення.
10. Блог гуртка. Розклад занять. Фотовиставка досягнень та створених в гуртку речей. Відеозаписи майстер-класів учнів гуртку.

З якою б метою Ви не створювали блог - він допоможе учням, батькам і вчителю. Матеріали на блозі зберігаються постійно, накопичуються, нікуди не зникають і не губляться.

Перевернутий клас

                        Джулі Дірксен 

                       "Мистецтво навчати"